تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

eh3an2017 Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/01 09:54:57 ب.ظ
eh3an2017

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192

در مقاله امروز طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد یک تکنولوژی جدیدی صحبت کنیم سرعت بخش صفحات با AMP را به طور کامل شرح می دهیم و می گوییم چطور با این تکنولوژی می توانید به راحتی صفحات وب سایت را باز کنید. در طراحی سایت از این تکنولوژی استفاده کنید چون در آینده نزدیک شاهد این خواهیم بود که طراحی وب سایت هایی که با این تکنولوژی استفاده می کنند. خیلی برای گوگل مهم خواهد بود.

سرعت بخش صفحات با AMP
AMP چیست؟

AMP از اختصار کلمات Accelerated Mobile Page به معنای شتاب دهنده صفحات موبایل است در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و در سال ۲۰۱۶ به طور رسمی آغاز به کار کرد. یکی از اهداف اصلی آن بالا بردن سرعت لود صفحات وب در موبایل است که پروژه جدید گوکل است . در دنیای اینترنت امروزی تمام تلاش در اسن است که با سرعت بالایی به مطالب در سایت های گوناگون دسترسی داشته باشد. زمان برای لود صفحات وب نباید از ۳ ثانیه بیشتر شود هرچه میزان این زمان طولانی تر باشد کاربر برای مراجعه به صفحات وب رغبت کمتری را خواهد داشت.

به کلی بخواهیم AMP را از نظر کدنویسی طراحی سایت بخواهیم برای شما توضیح دهیم در واقع AMP یک صفحه با کدهای HTML است و دارای یکسری تنطیمات که می توانید سرعت صفحات وب را در موبایل افزایش دهید. AMP در واقع یک open source است که به راحتی در اختیار همگان قرار می گیرد و برای اینکه به کدهای بهینه تبدیل شود باید تغییر دهند.

سرعت بخش صفحات با AMP
AMP در گوگل

صفحات پرشتاب موبایل سرعت لودینگ را افزایش می دهد . سرعت بالا یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی گوگل است که به جایگاه شما در گوگل کمک می کند. گوگل بر استفاده از AMP در کنار گرافیک خاص وب سایت ها تاکید دارد و برای وب سایت های خبری که دارای صفحات زیادی است بیشتر تاکید دارد . تا با استفاده از این تکنولوژی صفحات وب خیلی سریعتر در دسترس کاربران قرار گیرد. در آینده بسیار نزدیک گوگل بر این تکنولوژی تاکید فراوانی خواهد داشت پس در کنار ساختار اصلی وب سایتتان حتما از این تکنولوژی هم استفاده کنید.

ما در طراحی سایت اسپیناس از تکنولوژی طراحی سایت AMP برای وب سایت ها استفاده می کنیم . اگر می خواهید سایت شما نسخه AMP داشته باشد حتما در جلسه مشاوره از طراحان ما بخواهید که در کنار نسخه اصلی ، نسخه AMP را برای وب سایت شما طراحی شود.

سرعت بخش صفحات با AMP
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.274 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت